Familjehelg

3kommentarer

Nu är helgen över och jag har tillbringat varenda sekund med Anja och Vienna.
på lördagen var vi hemma hos mej och försökte få igång min äckliga dator som aldrig vill funka. vi lyckades inte förrens på söndagen så vi kollade på film istället.
Söndag: Åkte till karlstad vid lunch och var på bergvik och kollade runt lite :) sen så åkte vi hem till dom och var där och kollade på film i regnet. När jag skulle hem så märkte jag att jag hade glömt ljuset på, på bilen i 5 timmar. Batteriet var så dött som de kunde bli men Lena var så snäll och hjälpte mej med startkablar och allt :)

3 kommentarer

Anja Kortzon

07 Aug 2011 23:18

Snusk som tog den fulaste bilden du kunde hitta på mig bara för att du såg bra ut ;)

Länkade dig från min blogg för jag är så snäll!

Anja Kortzon

07 Aug 2011 23:18

btw, vart är stämpeln på Viennas bild?

Emelie

09 Aug 2011 09:02

himla gullig bild på er! :)

Kommentera

Publiceras ej