Kräftkalas

1kommentarer

N
Direkt efter jobber så bar det mot nykroppa för att äta kräftor med familjen, morfar och Margaretas släkt. Det va skitkul, har inte skrattat så mycket på hela veckan! Tack för en kul kväll, måste bli fler gånger :)
Efter att jag hade varit till nykroppa så åkte jag upp till persberg och överraskade Anja som inte visste att jag skulle komma och hälsa på idag, speciellt inte sent på kvällen. Vi låg och pratade i ett par timmar om allt möjligt kul medans lilla Vienna låg och sov.
Morfars randomcitat: De finns inge godare än hembränt, jag skrattade så jag höll på att dö!
Nu ska jag gå och lägga mej för att orka göra nått imorrn, gonatt på er alla!

1 kommentarer

Malin

06 Aug 2011 11:54

HAHA, alltså, vafan mikael, bilden alltså..... SÅ JÄVLA FUL!

Kommentera

Publiceras ej