Myshelg

0kommentarer

Nu har Anja och Vienna lämnat mej och åkt hem till karlstad :( det har varit en superhelg!
Lördagen: Började dagen med att vara flaggvakt i crossbanan till kl 17:00, efter det så åkte jag upp till Persberg för att hämta Anja och Vienna. När vi kom hem till mej så gick vi till ica och handlade och hyrde paranormal activity som vi kollade på senare på natten :)
Söndagen: låg kvar i sängen till 13:00, eller ja Anja iaf :) jag och Vienna gick upp runt 9 och kollade på despicable me och gick och la oss efter de igen. Vienna fick sin första bula/blåmärke idag också när hon dunkade huvudet i dörrkarmen, stackarn :( annars har vi slappat och varit till ica :)
Nu så sitter jag i ensamheten och kollar på scrubs, jag kommer inte få träffa dom på nästan 2 veckor nu för att dom skulle på ung mamma gala nästa helg. Aja jag får väl försöka att överleva :)

Kommentera

Publiceras ej