Smart liten tjej

0kommentarer

Idag har vi pepparkaksbakat hemma hos mej, eller Anja gjorde. jag fick sån huvudvärk så jag fick lägga mej i soffan...
2 Veckor har gått sen jag såg dom sist och det var då vienna tog sina först riktiga steg, Nu när dom kom hit så gör hon inget annat än att gå ungefär, det börjar bli lite farligt eftersom hon ska ställa sej i barnstolen.
Jag och Vienna satt och spelade super mario sunshine förut och hon kom på att om man trycker på A så hoppade mario, de tyckte hon va jättekul och hjälpte pappa att spela, efter det satt vi oss och spelade lite ps3 och hon fick en egen dosa att leka med samtidigt som jag satt och spelade på riktigt. Hon är ett riktigt teknikgeni, hon förstår hur kameror funkaroch hur man använder telefoner. Usch vad fort hon växer, när hon satt i mitt knä i bilen så tog hon direkt tag i ratten och sträckte sej efter växelspaken, precis som mormor och pappa brukar göra.
Nästa helg fyller hon ett helt år och då blir det ett dunderkalas hemma hos gammelfarmor och gammelfarfar

Kommentera

Publiceras ej