Hinner med både arbete och ett liv

0kommentarer

Härlig dag idag måste jag säga! Började jobba vid kl 06:00 imorse vilket va rätt tungt men ändå soft och slutade halv 2 för att jag jobbade över rasten.
När jag kom hem så drog jag och Kenneth till AB Karl Hedin för att köpa skruv, plugg och sån skit till att sätta upp mina hyllor på väggen, de blev väl skapligt nice men ändå lite tomt :P
Senare på eftermiddagen så ringde pontus och fråga ifall ja skulle med till hällefors och bada så jag blev väl på dit för att hoppa och ha mej. De va grymt skönt med tanke på att jag inte kunnat bada på halva sommarn P.G.A förkylning.
Och nu till sist på kvällen så beställde jag en redbull klocka som krille visade mej på igår :) jag blev så sugen så jag blev tvungen att skaffa en :)
Imorrn blir de att åka till Kd direkt efter jobbet för att få träffa Anja och Vienna, och självklart köpa det blå colaglaset på Mc Donalds :D

Kommentera

Publiceras ej