Anja 17

2kommentarer

Den här helgen tillbringades i Karlstad med ANja och Vienna hemma hos dom, Lena åkte till persberg så vi hade hela lägenheten själv hela helgen.
På feedagen kom jag dit rätt sent så vi hann inte så mkt mer än att äta i stort sett, sen så krypte alla ner i Anjas 120-säng, vi försökte få Vienna att sova i sin egen men hon kände sej ensam då stackarn. plus att hon hade hög feber. De va trångt men mysigt :) bättre för många än för få!
På lördagen så satt vi inna och kollade på film, och senare på kvällen så gick vi till coop och köpte på oss tonvis med fett! mys framför tvn med en film och mina älsklingar :)
På söndagen så tog vi stadsbussen till bergvik där vi shoppade loss lite, jag hittade en "björnfitta" och en t-shirt och anja köpte på sej lite allt möjligt :) sen kom Lena och hämtade oss på kvällen och det var dags för mej att bege mej hemåt. Anja bönade och bad om att jag skulle stanna en natt till, men jag har ju ett jobb som jag var tvungen att vara i tid till så jag fick lov att lämna dom ändå :(. men till helgen så får jag se dom igen och det glädjer mej starkt :)

2 kommentarer

Anja Kortzon

07 Nov 2011 22:26

Du är en underbar pojkvän <3

college essays

09 Nov 2011 11:50

Huvudsaken är att varje dag var mycket annorlunda än den förra! ))

Kommentera

Publiceras ej