GAAAAAH!!

1kommentarer

Igår när jag kom hem så hade jag fått ett uppdrag, att köpa med 8 cheeseburgare från mcdonalds till alex och linus.
när jag kom hem så satt Kenneth i trappuppgången och väntade på mej, helt grön i håret och svart runt ögonen. man kunde tro att han hade gått och dött och sen vaknat upp på nytt, men de var inte roligare än att han hade gjort sej till jokern på allhelgona och att det inte gick bort xD fail!
sen när linus alex och pierre kom så kastade dom sej över sina cheeseburgare och började vräka.. fetton, men de visade sej att Alex och jag hade köpt en varsin ny björnfitta den här helgen :D så nu känner vi oss redo för vintern!
Jag har också fått ett tecken på att jag börjar bli fet, när jag satt mej i min fotölj som jag fått av Anja och som jag verkligen älskar att sitta i! så gick den sönder :( tyger sprack sönder.. de sög, annars var de en rolig spelkväll/ häng

1 kommentarer

term paper

09 Nov 2011 11:48

Visade sig vara glada dag!

Kommentera

Publiceras ej