Neggarnas konung

1kommentarer

Idag skulle mitt modern warfare 3 kommit men de gjorde de ju självklart inte, så jag ringde till webhallens kundservice och fick vänta en halvtimme i telefonkö. När dom svarade så berättade jag hur de låg till, och då sa hon i telefonen - Oj, det har blivit en bug i datorn så din order har inte registrerats. de känns jävligt kul när man är VIP-kund hos dom och inte få grejer som man redan betalat för.. jag fick iaf 50 kr tillbaka som kompensation för misstaget.
Jag tror att jag börjar tro på den gamla skrocken: att krossa en spegel betyder 7 års otur. för jag råkade trampa sönder en spegel förra veckan, och sen dess har väldigt mycket gått åt helvete. jag har varit negg nästan hela tiden och tyckt allmänt skit om allt. Om jag hade varit tjej så skulle man tro att jag hade den värsta sortens PMS.
Aja man får väl FÖRSÖKA att se saker och ting positivt, de blir ju iaf gymmet sen också har man ju true blood att titta på ist för att spela det efterlängtade MW3 som jag längtat efter i ett halvår

1 kommentarer

dissertation

09 Nov 2011 11:46

Inte prezhivayte! Det är troligt att spegeln inte hade något att göra med det. )

Kommentera

Publiceras ej