The prestige

0kommentarer

Den här helgen har jag varit utan mina underbara tjejer p.g.a att jag var på kurs hela lördagen. Det kändes väldigt värt att sitta 8 timmar och repetera de man lärde sej i skolan för typ ett år sen. men regler är ju regler...
Efter det så åkte jag till sid För att hämta hans ps3 och himself för att vi skulle lana hos mej, Vi satt i ungeför 12 timmar i sträck och spelade innan vi gick och la oss. Vi drog på Big stan som avslut och båda somnade i min soffa.
På morgonen så vaknade jag av att Sid sparkade mej i ansiktet när han sov, så jag gick väl upp och började spela igen :P
det var min helg de, idag har jag sett en brinnande bil som exploderade bredvid min lastbil, lite coolt. Också har jag fått mina vinterdäck monterade på fälgarna som jag snart ska iväg och sätta på bilen

Kommentera

Publiceras ej