Halloween 2011

0kommentarer

Igår var de dags igen med klädsel, sprit och en jävla massa roliga polare att hänga med!
dagen började med att mysa med Anja och Vienna och en snabbtur till mina föräldrar för att Vienna skulle hinna se sin farmor och farfar lite grann) efter det så åkte vi hem till mej för att Lena skulle komma och hämta Vienna kl 17:00 eftersom båda jag och Anja skulle ha en utekväll.
Kl 19:00 så drog Anja iväg till sina vänner och mina polare kom hem till mej, lägenheten blev snabbt fylld med folk, drickspel, tv-spel vattenpipa och skön musik!
senare på kvällen så gick vi iväg till munkeberg där jag träffade riktigt många av mina gamla kompisar, där fick jag även se min gulliga flickvän som liknade lilla rödluvan lite grann :)
Vid halv 2 så tyckte jag att de började dö ut och jag drog hem och städade lägenheten i väntan på att Anja skulle komma hem.
Idag mår jag bättre än någonsin och taggar inför gymmet som jag och Alex ska till nu kl 14 :) härligt att känna sej nyttig dagen efter. man får ju se efter kroppen efter att ha gett den stryk en hel natt
.
hoppas att alla hade en lika bra halloween som jag, jag kan inte säga att jag ångrar något. förutom att jag neggade lite onödigt på Anja. Men typiskt fadersfigur som jag är så blir de lätt så tyvärr... hoppas hon står ut med den stränga pappa/pojkvän stylen för min skull, jag skulle nog inte klara mej utan henne och Vienna bredvid min sida resten av livet. jag får helt enkelt tänka på allt bra jag har och uppskatta det !!

Kommentera

Publiceras ej