Jobb, gym, och en liten stund av frihet

1kommentarer


Egobild som jag tror anja tog på mej med min nya dator :)

Ja! som ruriken säger. Jobb, gym, och en liten stund av frihet. Började kl 7 imorse med jobbet och slutade kl 17, utan en enda rast. Men det är ju rätt så skönt att få lite timmar.

När jag precis hade slutat så ringde jag till kenneth och tänkte fråga när vi skulle gymma, men då hade han redan stuckit till gymmet. så jag skyndade mej hem för att kasta i mej 2 piroger och sen sprang jag till gymmet för att komma ikapp.

Efter gymmet så gick jag och kenneth hem till mej för att spela alla dom nya zombiebanorna till black ops.
Och nu sitter jag för mej själv igen och har precis kollat på det nyaste avsnittet av how i met your mother :)

Jag håller även på att tina kålsoppa och är lite halvnegg över att jag inte kommer in på anjas blogg, även om hon har gett mej det hon säger är det rätta lösenordet :p gris :)

1 kommentarer

Anja Kortzon

27 Sep 2011 22:16

amen det är rätt lösen! det är väl helt enkelt dina grisfingrar som är så knubbiga så du kommer åt tangenterna bredvid! haha nej jag skämta, du har jätte fina fingrar gullet :*

Kommentera

Publiceras ej