Jag svävar på moln. Eller var det människor ?

1kommentarer

Idag var jag på In flames på nöjes. och jag kan inte säga mer än, helt jävla skitsjukt bra !
Kvällen började med att jag trodde att jag skulle bli ensam på konserten men nej då visade de sej att en massa polare skulle dit så jag hängde med mateo, jocke och robin, träffade även chrille där också :)
Första bandet The ryot va sådär, passade inte in i genren men dom va väl bra för sin stil.
de andra bandet: Death Destruction var dessutom mycket bättre, till min förvåning så var det jimmy ifrån dead by april som var sångare i bandet och det märktes lika väl som förra gången jag såg han att han kunde få med sej publiken.
Sen kom In flames. Jag och dom andra stog längst fram, kände hur tusentals personer tryckte på oss bara för att komma nära, alla vrålade och jag kände hur syret försvann, det var länge sen jag kände den sköna känslan. efter halva spelningen så gick jag bakåt i publiken och hamnade i en moshpit vilket var skitnice, sen frågade jag en stor biffig kille ifall han kunde slänga upp mej i publikhavet, inga problem! han kastade upp mej och plötsligt som omfamnade hundratals personer mej med sina armar och lät mej sväva mot scenen. fyfan va sjukt gött det var att äntligen få göra det ! chrilles min va lite rolig när han såg mej framför stägslet ;D
En prislös kväll som bara hände av slumpen :) nu har jag ont i nacken och i huvudet. bara att tagga inför jobb imorrn !

1 kommentarer

Anja Kortzon

16 Apr 2012 06:51

Åh, tänk dig när du får berätta den historien för Vienna !

Kommentera

Publiceras ej