spring makeover

0kommentarer

Den här helgen var underbar men för kort :( jag hann bara se mina älsklingar en dag och nu kommer vi inte ses på 2 veckor :´(
Igår så var vi hos mina föräldrar och lät vienna vara där själv med sin faster och farfar en stund medans jag och Anja åkte ut och "övningskörde". Anja var faktiskt jätteduktig för att vara första gången någonsin :) hon kunde backa, växla, tvärnita. ja dom flesta grunderna som hon fick testa på. Man kan nästan tro att hon är man :O
Idag så åkte Anja och Vienna till storfors vid halv 2 så då satte jag igång med storstädning! Diska, dammsuga, tvätta, byta sänglakan, byta däck på bilen, tvätta bilen (latversionen) ja i princip allt jag kunde göra :) sen på kvällen blev det 3 goda cheeseburgare gjorda av mästerkocken själv :)

Kommentera

Publiceras ej