Förlåt, hoppas att det här gör dej gladare :)

3kommentarer

På nyår gav jag bort 2 av Anjas energidrycker, jag tyckte att de va lungt eftersom jag hade betalat för dom men de tyckte inte Anja ! usch va sur hon var på mej.. men nu har jag varit till ica och köpt sönder så nu hoppas jag att hon är glad :)
För övrigt så har jag kopplat tillbaka baslådan i bilen efter jul och nyår, gjort ett par viktiga samtal, tvättat och väntar nu på att börja jobba om ca en timme. känns gött att hinna med saker utan att stressa ihjäl sej för en gångs skull

3 kommentarer

Anja Kortzon

02 Jan 2012 18:11

Det är vid sådana här tillfällen du bara är allt för go. Puss på dig :*

micke

02 Jan 2012 18:52

Svar: Ja men jag är ju inte så snäll eftersom jag låter dej hålla på med ditt beroende :)

Anja Kortzon

03 Jan 2012 07:56

det är inget beroende det är en själv-väljande-nödvändighet :)

Kommentera

Publiceras ej