Inlärning av Premier PRO 6

0kommentarer

 
Kl är nu 02:45 och jag blev precis klar med downhillfilmen från sälen som jag lovat att göra.
 
De tog lite tid pga av 2 anledningar 
 
1: jag har slutat kl 23:00 varje kväll den här veckan och har därför inte haft ork eller tid att göra den förrens nu
 
2: Jag har fått Adobe premier av Sid som är en sjukt skillad mästare som skaffade det åt mej! han blogg hittar ni här
 
De är ju egentligen 3 anldeningar, den tredje är att jag inte lärt mej programmet än så jag har väl suttit och exprimenterat lite nu under kvällen och börjat kommit igång, de var många klipp som var filmade med gopron och varje klipp var 10 min långt så de tog ju en del tid att bara kolla vad som värt att ha med.
 
Men imorrn så kommer filmen att läggas ut här på bloggen för er som vill ta en titt ! nu ska jag spara den och sen gå och lägga mej. chiao !

Kommentera

Publiceras ej