Sälen del 1/4

0kommentarer

i fredags så kom Anja och Vienna hit efter mycket om och men bara för att Anja hade lite feber. Också ville jag med min familj till sälen för att dom hade hyrt stuga där.
 
vi blev hemma och slappade, men jack skickade sms till mej och lyckade övertala Anja att också bli med för att de fanns spa och grejer där. så vi packade fort som satan och stack upp mot fjällen. vi kom upp dit vid halv 12 efter mycket skrik i örat från vienna när hon ville ha mamma fast hon sov i baksätet.
halv 2 var det läggdags, vilket va jävligt skönt för att jag hade gått upp kl 5 på morgonen.
 
Lördagen blev älgsafari, äventyrsbad, spa och resturantmiddag. underbart skönt och kul för alla ! jack och jack lekte med vienna i barnpoolen medans dom andra gick på spa, och sen var de skiftbyte så vi också kunde dra :)
 
Nu idag så stack jag och Jack upp till fjället för att köra downhill i deras backar. det var dimmigt som satan och liiite regn. Jack fick byta cykel 2 gånger pga punka och dåliga bromsar.
 
I dom andra delarna så kommer bilder från helgen och en film från downhillåkningen som jag ska försöka börja med ikväll eller imorrn.

Kommentera

Publiceras ej