All alone

1kommentarer

I helgen flyttade Kenneth ifrån stan så nu känns de helt tomt här i filipstad. jag har både mina bästa vänner och familj i karlstad så nu är de i stort sett bara jobbet som håller mej kvar.
Igår skulle jag gymma men mådde inte så bra så jag skippade de, synd som det är så är det stängt tills på torsdag så ingen träning på halva veckan !!!! fyfan -.-. men ist för att gymma så spenderade jag hela dagen med att börja bygga ett gigantiskt fort i minecraft som inte syns på bilden bara för att jag är löjligt högt upp men det är bra att minecraft finns när man inte kan göra så mkt annat :)

1 kommentarer

Din flickvän och mamma till ditt barn.

13 Jun 2012 21:15

Lägg av nu Mikael och börja blogga igen. Kollar din blogg tusen gånger om dagen MINST och det börjar bli tråkigt att läsa samma inlägg om och om igen.

Sänder en puss med styrka och inspiration så du kan blogga mera. LOVE YOU <3

Kommentera

Publiceras ej