ett halvår !

1kommentarer

Grattis till oss! idag har Anja stått ut med mej i ett halvår. så jag tänkte toffla mej lite med att göra ett inlägg om min underbara tjej!
Anja är den bästa tjej jag någonsin haft, hon är en riktig tjej som inte låtsas var en annan för att jag ska gilla henne. hon är helt enkelt perfekt som hon är! jag kan inte fatta att jag har fått en sån fin och underbar tjej i mitt liv!
det har nu gått ett halvår och jag fortsätter bara att bli mer kär i henne för varje dag som går. man kan inte förstå att hon hinner med att vara en perfelt, mamma, flickvän och samtidigt studera. Anja måste nog ha superkrafter.
Jag glömde även att göra ett grattisinlägg på hennes födelsedag (7/3) fy mej ! så jag skriver även grattis i efterskott till henne för hon fick ju presenterna idag så de häär var ju en liten födelsedag också :)
Love u sweetheart <3

1 kommentarer

Anja kortzon

11 Mar 2012 08:21

vad gullig du är <3

och tack för att du tycker om mig även om jag är en livssugande demon !

Kommentera

Publiceras ej