en helt underbar helg !

0kommentarer

Den här helgen har spenderats hos min 2 älsklingar i karlstad ! det har varit underbart, jag fick ta en firmabil dit så vi fick lov att åka stadsbuss till stan men de va skönt på sitt sätt. väl nere på stan så ville jag skämma bort min flickvän lite så jag köpte en navelpiercing åt henne och lite grejer åt mej själv som en ny t-shirt, nytt träningslinne, solbrillor mm.
På lördagkväll va vi på lots of love som Alma har varit med och arrangerat. de va kallt men sällskapet va ju trevligt och Anja bevisade en gång för alla att hon va världens bästa flickvän med att vara med mej och pierre att utse den snyggaste tjejröven där ;D
På söndagen så var vi och handlade lite mer och på eftermiddagen så åkte vi ut till mariebergsskogen och kollade på djur och lekte med vienna i alla lekparkerna, hon var nog världens lyckligaste tjej just då, förutom när kossan råmade så högt så vienna blev livrädd "/

Kommentera

Publiceras ej