Rom med älsklingen

0kommentarer

 
I Augusti var det den första resan utomlands som pojk och flickvän för mej och Anja, Vienna var hemma med mormor medans vi var och njöt lite av något som sverige inte sett så mycket av på ett års tid. SOLEN !
 
Rom var en grymt fin och underbar stad som jag altid velat se, specielt eftersom jag har spelat assassins creed serien och jävligt mycket historia har utspelats där. Första dagen ute så åkte vi till Spanska trappan och tittade och sen gick vi vidare bort mot vatikanen, på vägen stannade vi för att ta en drickpaus och där fick jag min plånbok bestulen som innehöll försäkringskort, körkort och ca 120 euro. det sög rätt hårt eftersom vi hade 6 dagar tills vi skulle hem och jag redan förlorat typ 1/6 av all cash. men kameran va iallafall kvar och det var det viktigaste.
 
Dag två så var vi in till colloseum och kollade vilket va grymt nice, det var det viktigaste för mej på den resan, anjas viktigaste var att köpa en massa presenter till vienna för att ha lämnat henne kvar hemma. jag fick bli arg på henne för att hon köpte så mycket saker så vi skulle få problem med att få med de hem.
 
Annars var de rätt så slappt, ganska mycket solande på taket och jacuzzibad, fotografi och den skitgoda 500g hamburgartallriken på roadhouse <3 de va en riktigt skön resa som var välbehövlig
 

Kommentera

Publiceras ej